A könyvelő cégem és a székhelyszolgáltatás Budapesten

Mérlegképes könyvelőként saját céget szeretnék alapítani

Nemrég megszereztem a mérlegképes könyvelő képesítést, de tulajdonképpen már az iskola alatt is végig dolgoztam. Így a könyvelő szakmában jókora tapasztalatra tettem szert, tehát ma már azt gondolom, megbízható szaktudással rendelkezem. A főnökeimtől is csupa jó visszajelzést kaptam eddig, ezért azt gondolom, jó szakember lehetek a szakmában. És mindezt az ügyfeleink elégedettsége is tükrözi, szerencsére. Nagyon szeretem a jelenlegi munkahelyemet, mert stabil munkahelyem van és biztos keretem. Jófej kollégák, segítőkész csapat vesz körül. Mindenképpen egy olyan munkahelyi környezet, amire azt gondolom, sokan vágynának a helyemben. Mégis, most, hogy már a kezemben a képesítésem, úgy érzem, hogy kicsit kevés a levegő a számomra a jelenlegi munkahelyemen. Szívesen valósítanám meg önmagam a saját cégemen keresztül, ezért úgy döntöttem, hogy könyvelő céget alapítok.

Minden, amit a székhelyszolgáltatás Budapest csomagról tudni érdemes

Igen ám, de székhellyel egyelőre nem rendelkezem. Így aztán elsőre az a gondolatom támadt, hogy az otthonomat jelentem be a cég székhelyéül, de a barátaim lebeszéltek róla. Felhívták a figyelmem ugyanis a szekhelyszolgaltatas24.hu oldalára, ahol többek között ezzel kapcsolatban is lehet információt szerezni. Ott azt írják, amennyiben a vállalkozást a saját otthonom címére jelentem be, úgy építményadót is kell fizetnem. Erről eddig nem is hallottam még, ezért érdeklődve olvastam tovább az oldalon. Kiderült, hogy az oldal székhelyszolgáltatás Budapest csomagja talán megoldás lehet az én problémámra is. Ez ugyanis azt jelentené, hogy lehetőségem lenne rajtuk keresztül igénybe vennem egy székhelyet, amit aztán a vállalkozásomhoz rögzíteni tudunk. Befogadó nyilatkozatot is adnak mindehhez. Így tulajdonképpen számos adminisztratív tehertől és nem utolsó sorban kiadástól mentesülnék a segítségükkel.

A székhelyszolgáltatás Budapest csomag igénybevételével tulajdonképpen nem lenne szükséges irodát sem fenntartani a cégem részére, így az irodabérlés költségét is megspórolhatnám. Ráadásul a szekhelyszolgaltatas24.hu csapata kihelyezné a cégtáblámat, fogadná a postámat, és elektronikusan továbbítaná majd archiválná is a hozzájuk befutó megkereséseimet. Sőt, még a hatósági ellenőrzésekkor is képviselnék az ügyemet! Ez nagyon kecsegtetően hangzott, ezért utána néztem, mit kell tennem ahhoz, hogy szerződni tudjak ezzel a csapattal a székhelyszolgáltatás Budapest csomaggal kapcsolatban. Mint az oldalról hamar kiderült, az ügyintézés nagyon egyszerű. Tulajdonképpen első körben csak az online űrlapjukat szükséges kitöltenem a kapcsolatfelvételhez. Ezt követően megérdeklődik, hogy rendelkezem-e ügyvéddel. Én nem rendelkezem ügyvéddel, de képzeljétek, ebben az esetben a csapat ingyen és bérmentve biztosít nekem egyet a folyamathoz! Ha pedig megtörtént a papírok aláírása, akkor bejegyzik a székhelyet a cégbíróságon, és életbe is lép a szolgáltatás.

Nekem elsőre nagyon szimpatikusnak tűnik a szekhelyszolgaltatas24.hu csapata által kínált szolgáltatás. Ráadásul Budapesten két helyszínnel, egy budai és egy pesti helyszínnel is rendelkeznek. Így mindenki azt a helyszínt veszi igénybe a székhelyszolgáltatásához, amelyik a számára a kedvezőbb. Én korábban nem hallottam erről a lehetőségről, de a szekhelyszolgaltatás24.hu oldalát böngészve egyre szimpatikusabb a lehetőség és a csapat is. Nektek van már tapasztalatotok e téren? Ha igen, ne tartsátok magatokban!